AMIN

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih... Ya Allah, sekiranya rezeki kami berada di langit, maka turunkanlah ia; jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia; dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah ia. Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh, dekatkanlah ia; jika ia sedikit, banyakkanlah ia; dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami, mudahkanlah ia, serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami dengan Kemuliaan, Kepemurahan dan KebaikkanMu, dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasihi diantara Yang Pengasih.”

Thursday 9 June 2011

Alpha Lipid Sleep Time Penyelesaian Kepada Masalah Tidur Anda

Adakah anda mengalami masalah tidur.. selalu tidur akhir tapi terpaksa bangun awal?? kerap kali terjaga semasa tidur?? rasa mengantuk walaupun dah tidur lebih daripada 6jam?? Saya ada jawapan kepada semua masalah itu.. Minumlah SLEEP TIME untuk mendapatkan tidur yang mencukupi, tenang dan segar keesokan hari… InsyaAllah…

Sleep Time™ ialah minuman lazat yang diperbuat dari susu New Zealand. Sleep Time™ mengandungi Unique Protien Profile™,dihasilkan oleh hanya lembu yang tertentu, yang dipilih melalui ujian DNA. Susu khas ini dipertingkatkan melalui teknologi yang dipatenkan dan kemudian dicampurkan dengan bahan-bahan premium. Dengan formula ini ia menyokong ketenangan semulajadi dan tidur yang sihat yang merupakan sebahagian daripada rutin malam anda.

Bukan setakat tu je ,tidur yg berkualiti boleh menjamin kesihatan yang baik, boleh kurangkan index kemalangan di negara kita,anak-anak pun dapat tumpukan perhatian sepenuhnya dalam kelas, awet muda, mengurangkan risiko stress, migraine dan macam-macam lagi lah..tapi yang paling best, dia adalah susu, bukan ubat tidur.. produk pertama di dunia yg mengeluarkan susu seumpama ini.. Selalunya orang yang tak dapat tidur akan telan pil tidur.. Itu adalah drugs atau dadah.. boleh memberi kesan yang buruk kepada otak jika amalkan ubat tidur. Sekarang dengan adanya “ALPHA LIPID SLEEP TIME” semua boleh minum dan selamat kepada wanita mengandung, bayi dan kanak-kanak..

Cara pengambilan : 1 sachet di bancuh dengan air suam atau air sejuk… minum 40 minit sebelum nak tidur… Rasanya pun sedap.. vanilla cream yang enak..

Cuba malam ini! Biarkan kekuatan alam semulajadi membantu anda menikmati manfaat dari tidur yang nyenyak dan bangun dengan perasaan yang diperbaharui dan kelihatan ceria setiap hari.

We recommend you enjoy Sleep TimeTM every night… for a better tomorrow!
 
Call/sms/email me for further explanations and info.

Mohd Azizi Bin Abd Aziz
Supervisor
ID No : 255016
Tel No : 013 9837195
Emel : mohdazizi2u@gmail.com
N.Z New Image Sdn Bhd
Products : Alpha Lipid Lifeline, Slim Diet 2 & Alpha Lipid Sleep Time
website : http://www.newimageasia.com.my/ 
Related Blog : http://alphalipid2sihat.blogspot.com/
                     : http://slimdiet2-kurus.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment